یک رابطه عاشقانه به نفع استقلال و شاید تیم ملی!

زوج خط حمله استقلال در این فصل علاوه بر ثبت آماری کم‌نظیر، حالا باید به دنبال درخشش و در دنباله قهرمانی در جام حذفی باشند.

بدون شک یکی از نقاط مثبت این فصل استقلال برمی‌گردد به رابطه زوج بوشهری‌های این تیم که در پایان لیگ برتر این فصل توانست آمار شگفت‌انگیزی را به ثبت برساند.

شاید جالب باشد که بدانید این دو مهاجم جوان و دوست‌داشتنی از بین 52 گل به ثمر رسیده پسران آبی در این فصل، روی 32 گل نقش مستقیم داشتند. به‌نوعی ۶۱ درصد از گل‌های این فصل استقلال با گل و پاس گل‌های مهدی قایدی و محمد محبی به ثمر رسیده که در نوع خودش کم‌نظیر است.

آنچه مسلم است یکی از دلایل موفقیت آن‌ها رابطه صمیمانه و بی‌شیله‌وپیله‌ای است که نمودش را به‌خوبی می‌توان داخل زمین چمن به‌وضوح هر چه تمام‌تر حس کرد.

به شادی پس از گل این دو بازیکن اگر دقت کنید به راحتی متوجه خواهید شد که هرکدام تا چه اندازه از موفقیت یکدیگر لذت می‌برند و قلبا خوشحال می‌شوند و این برای هر مربی یک موهبت به‌تمام‌معنا به شمار می‌رود.

آن‌ها چنان یکدیگر را در آغوش می‌گیرند که گویا سال‌ها همدیگر را ندیدند.

برای درک عمق این رابطه کافی بود خودتان را به پشت رختکن ورزشگاه پارس جنوبی جم می‌رساندید تا می‌دیدید که پدر مهدی قایدی با دیدن محمد محبی تا چه حد خوشحال شد. تا آنجا که تمام کسانی که در محل حضور داشتند را تحت تأثیر قرارداد.

این دو مهاجم علی‌رغم پشت سر گذاشتن یک‌فصل خوب و قابل دفاع نتوانستند از عنوان قهرمانی استقلال دفاع کنند و قافیه را به رقیب دیرینه واگذار کردند، هرچند مهدی قایدی در آخرین صحبت‌های خود از یک جنگ نابرابر صحبت کرد که آن‌ها را از رسیدن به جام محروم ساخت.

به همین خاطر می‌توان گفت مأموریت آن‌ها هنوز به اتمام نرسیده است و این دو نفر به کمک سایر بازیکنان باید در جام حذفی از اعتبار استقلال دفاع کنند و این در حالی است که برای تحقق این امر ممکن است برای سومین مرتبه به مصاف قهرمان لیگ یعنی پرسپولیس بروند.

روزهای پیش رو به‌اندازه‌ای برای قایدی و محبی مهم و تعیین‌کننده است که شاید حتی حضورشان در تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را بتواند رقم بزند اگرچه در تیم ملی محبی دست بالاتر را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا