موضوعات داغ

گواردیولا: نکند انتظار داشتید 6 گل به رئال بزنیم!

قبل از شروع بازی رئال و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (1-1)، بسیاری روی برد حتی قاطع سیتی حساب کرده بودند ولی گواردیولا در پایان بازی گفت که هرگز فکر نمی‌کرد پیروزی پرگلی کسب کنند.

سیتی در برنابئو خوش‌شانس بود که توانست یک مساوی از رئال بگیرد و زنده به بازی برگشت برسد. رئال به غیر از 30 دقیقه ابتدایی، تیم برتر زمین بود و می‌توانست برنده میدان را ترک کند.

در پایان بازی وقتی یکی از خبرنگاران به پپ گواردیولا گفت که تیمش نتوانست انتظارت را بر آورده کند، او پاسخ داد: «عجیب است. نکند انتظار داشتید ما 6 گل به رئال بزنیم؟ شما می‌دانید حریف ما چه تیمی بود و چند قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد؟ اگر اینطور فکر می‌کردید، این مشکل شماست. خیلی خوشحالم که به جای شکست 3-0، با تساوی 1-1 به خانه برمی‌گردیم.»

پپ ادامه داد: «دوست داشتم برنده شویم، اما این احساس را داشتم که کسب یک پیروزی قاطع امکان‌پذیر نیست. مقابله با رئال مادرید همیشه دشوار است و من انتظار این سبک بازی از رئال را داشتم. مدت‌ها بود رئال یک بازی تیمی به این خوبی ارائه نداده بود. در نیمه اول خوب بودیم اما برای گلزنی دقت لازم را نداشتیم. من ایده‌هایی برای بازی برگشت دارم، اما باید بازی را دوباره تماشا کنم. ما باید مطمئن می‌شدیم که توسط رئال غرق نشویم. وینیسیوس می‌تواند این کار را انجام دهد و غیرممکن است که این کار را انجام ندهد، اما هفته بعد باید تلاش کنیم تا توپ به او نرسد. از بازی تیم و نتیجه بسیار خوشحالم. می‌دانم با چه تیمی بازی می‌کردیم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا